مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:402023-01-03سياسي

جان فدا| درسی از تواضع مثال زدنی سردار سلیمانی در برابر رزمنده تیپ فاطمیون


زمانی که خم شدن سردار سلیمانی با آن همه عظمت و مقام برای کمک به سرباز و بوسه زدن به پیشانی اش را دیدم، درس بزرگی از سردار گرفتم، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ ابراهیمی یکی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که همزمان با سومین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها خاطره ای از جوانمردی و بزرگمنشی این شهید ولامقام را روایت می کند.

همرزم شهید سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: چهار سال در سوریه در کنار شهید سلیمانی در راه مقاومت و جنگ با دشمنان اسلام بودم و در تمام این مدت مجذوب سکنات و اخلاق سردار شدم.

وی تصریح کرد: نیروهای تیپ فاطمیون در دانشگاه یرموک سوریه رفت و آمد داشتند، در یکی از روزها که سردار سلیمانی در مقر فاطمیون از پله های بالا می آمد چفیه یکی از نیروها از گردنش به زمین افتاد، سردار که متوجه پایین افتادن چفیه شد، برگشت و بعد از پایین آمدن از پله ها چفیه را برداشت و آن را با دستانش تمیز کرد و بر دوش آن نیروی تیپ فاطمیون انداخت و بوسه ای بر پیشانی او زد.

نیروی مدافع حرم افزود: شهید سلیمانی یک فرمانده ارشد نظامی و جایگاه و مقام خاصی داشت، زمانی که خم شدن سردار با آن همه عظمت و مقام برای کمک به سرباز و بوسه زدن به پیشانی اش را دیدم، درس بزرگی از سردار گرفتم، درس انسانیت که هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| درسی از تواضع مثال زدنی سردار سلیمانی در برابر رزمنده تیپ فاطمیون

جان فدا| درسی از تواضع مثال زدنی سردار سلیمانی در برابر رزمنده تیپ فاطمیون